Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.02.2017 11:05 Publikacja: 21.02.2017 11:01
Foto: Fotorzepa, Mateusz Pawlak
Bank proponuje takie rozwiązanie jako pierwszy na polskim rynku. - W wyniku postępującej digitalizacji i mobilności zmieniają się przyzwyczajenia klientów. Dostosowujemy nasze modele obsługi do tego, jak w dzisiejszym świecie funkcjonują klienci, którzy oczekują kontaktu z bankiem w dogodnym dla nich miejscu i czasie. Nieustannie pracujemy nad efektywnymi i użytecznymi rozwiązaniami, odpowiadającymi na te potrzeby – mówi Marcin Giżycki, wiceprezes ING Banku Śląskiego odpowiedzialny za Pion Bankowości Detalicznej.
To nie będzie uderzenie w „złe banki”, to nie będzie windfall tax – zastrzega minister finansów Andrzej Domański...
Dla kogo korzystne jest kolejne orzeczenie unijnego trybunału w sprawie rozliczeń frankowiczów i banków? ZBP prz...
Angielski bank centralny utrzymał główną stopę procentową na poziomie 4,25 proc. podczas czwartkowego posiedzeni...
Szwajcarski Bank Narodowy (SNB) obniżył w czwartek stopy procentowe o kolejne 25 punktów bazowych do 0 proc. - p...
Na stole leżą trzy główne scenariusze w sprawie przyszłości Aliora. Są skrajnie różne, dlatego trudno dziś oceni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas