Aktualizacja: 23.04.2017 21:13 Publikacja: 23.04.2017 18:14
Foto: Fotorzepa, Urszula Lesman
mbank utrzymuje udział w rynku korporacyjnym
Foto: Rzeczpospolita
Nowy system nazywa się mCompanyNet. – Z rozwiązań bankowości korporacyjnej korzystają w skali kraju setki tysięcy użytkowników, ale do tej pory takie serwisy odbiegały od tych dla klientów indywidualnych, łatwość korzystania i ergonomia platformy nie były w centrum uwagi. Tymczasem w ostatnich latach te elementy stały się kluczowe z punktu widzenia klienta – zwraca uwagę Dariusz Nalepa, dyrektor Departamentu Bankowości Transakcyjnej mBanku.
Dlatego banki, wzorem gigantów technologicznych, przywiązują dużą wagę do sposobu, w jaki projektowane są ich serwisy. – Nasz nowy system dla klientów korporacyjnych jest znacznie bardziej intuicyjny, z wieloma możliwościami dostosowania go do indywidualnych preferencji użytkownika – podkreśla Nalepa. Na koniec 2016 r. mBank miał prawie 21 tys. klientów korporacyjnych. Z nowego systemu docelowo będzie korzystać ponad 100 tys. użytkowników (jedna firma ma na ogół kilku użytkowników).
Przejęcie Santander Bank Polska za 7 mld euro, czyli ok. 30 mld zł to rekordowo duża transakcja w polskim sektor...
– Poland first? Oczywiście. Po to, żebyśmy przyciągnęli wzrost gospodarczy i gonili najbardziej rozwinięte kraje...
Erste Group przejmuje 49-proc. kontrolny pakiet akcji w Santander Bank Polska za łącznie 7 mld euro – podała aus...
Konsultowanie treści dokumentów przed ich podpisaniem deklaruje 68,3 proc. konsumentów, ale co piąty tego nie ro...
Inflacja w kwietniu była najniższa od dziewięciu miesięcy i lekko niższa od wielu prognoz, w tym NBP. Brak obniż...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas