Nowy system nazywa się mCompanyNet. – Z rozwiązań bankowości korporacyjnej korzystają w skali kraju setki tysięcy użytkowników, ale do tej pory takie serwisy odbiegały od tych dla klientów indywidualnych, łatwość korzystania i ergonomia platformy nie były w centrum uwagi. Tymczasem w ostatnich latach te elementy stały się kluczowe z punktu widzenia klienta – zwraca uwagę Dariusz Nalepa, dyrektor Departamentu Bankowości Transakcyjnej mBanku.
Dlatego banki, wzorem gigantów technologicznych, przywiązują dużą wagę do sposobu, w jaki projektowane są ich serwisy. – Nasz nowy system dla klientów korporacyjnych jest znacznie bardziej intuicyjny, z wieloma możliwościami dostosowania go do indywidualnych preferencji użytkownika – podkreśla Nalepa. Na koniec 2016 r. mBank miał prawie 21 tys. klientów korporacyjnych. Z nowego systemu docelowo będzie korzystać ponad 100 tys. użytkowników (jedna firma ma na ogół kilku użytkowników).