Aktualizacja: 26.05.2017 13:03 Publikacja: 26.05.2017 12:50
3 zdjęcia
ZobaczFoto: Materiał prasowy
Rozmowa wideo to kolejny sposób na weryfikację tożsamości. Dzięki temu rozwiązaniu cały proces realizowany jest zdalnie, przebiega szybko, sprawnie i bezpiecznie. Od klienta wymagane jest tylko wpisanie kilku podstawowych danych, resztę uzupełnia za niego konsultant. Klienci mogą skorzystać z tej metody poprzez wniosek internetowy dostępny na portalu banku po wybraniu konkretnego rachunku. Alior twierdzi, że jest pierwszy (jego rozwiązanie działa od czwartku), ale działający wyłącznie w internecie Inbank także wprowadzający teraz to rozwiązanie w formie pilotażu przekonuje, że to on był pionierem na polskim rynku.
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Bank zanotował w I kwartale wysoki wzrost popytu ze strony klientów biznesowych. Klienci indywidualni nie dopisa...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas