Aktualizacja: 10.12.2018 13:57 Publikacja: 10.12.2018 12:04
Foto: www.sxc.hu
Klienci banków skarżą się dzisiaj, że mają problemy z logowaniem i wykonywaniem transakcji, niektórzy także nie mogą płacić kartą. Banki przyznają, że jest problem.
Pekao informuje, że logowanie do Pekao24 oraz PeoPay jest utrudnione. „Pracujemy nad jak najszybszą poprawą działania bankowości elektronicznej. Bardzo przepraszamy za niedogodności” - napisał ten drugi co do wielkości aktywów bank w Polsce.
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Bank zanotował w I kwartale wysoki wzrost popytu ze strony klientów biznesowych. Klienci indywidualni nie dopisa...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas