- Gdyby okazało się, że potrzebujemy podnieść kapitały np. w roku 2013,  bo bank i jego nowa oferta jaką jest internetowy, dostępny na urządzeniach mobilnych bank Alior Sync za szybko rośnie, wówczas rozważymy wejście na giełdę, poszukiwanie strategicznego partnera, bądź pożyczki podporządkowane -  to narzędzia, z których dotąd nie korzystaliśmy - dodał Wojciech Sobieraj, prezes banku.

Powiedział też, że wszyscy bankowcy w Polsce mają świadomość potrzeby konsolidacji rynku, ale Alior bank zrobi ze swojej strony wszystko, by nie być 'małą rybą, którą zje duża ryba'.

Strategia na lata 2012- 15, że już w przyszłym roku bank obsługiwać będzie 1,5 miliona klientów i wypracować 400 mln złotych zysku netto. Główną grupą docelową banku wirtualnego Alior Sync będą osoby w wieku 20-35 lat.