W kampanii wizerunkowej występuje ambasadorka marki Raiffeisen Polbank – najlepsza polska biegaczka narciarska – Justyna Kowalczyk.
Kilka dni przed startem kampanii rozpoczął się proces rebrandingu banku, czyli zmiany jego identyfikacji wizualnej. Logo Raiffeisen Polbank pojawi się m.in. wewnątrz i na zewnątrz oddziałów bankowych, na nowej stronie internetowej banku, kartach płatniczych, które zyskały nowy wizerunek, materiałach marketingowych i formularzach bankowych, a także w systemach bankowości internetowej i mobilnej – poinformował bank.
Najbardziej widoczne dla klientów zmiany dotyczą nowego oznakowania oddziałów bankowych oraz uruchomienia nowej strony internetowej Raiffeisen Polbank. Proces zmiany oznakowania oddziałów rozpoczął się 25 stycznia 2013 r. i potrwa kilka tygodni. Zmiany objęły także stronę internetową banku (raiffeisenpolbank.com). Przygotowana została wspólna strona do logowania. Klienci mogą z jej poziomu zalogować się do wszystkich systemów bankowości internetowej.
Raiffeisen Polbank obsługuje 900 tys. klientów w 400 placówkach na terenie całego kraju. Planuje się, że do połowy 2016 roku wejdzie na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. Bank zamierza dokończyć fuzję operacyjną w I połowie 2014 r.
Wcześniej bank informował, że w związku z fuzją zmniejszy zatrudnienie o około 800 osób, czyli 12 proc. załogi, by w końcu 2015 r. miał około 6 tys. pracowników.