W kampanii wizerunkowej  występuje  ambasadorka marki Raiffeisen Polbank – najlepsza polska biegaczka narciarska – Justyna Kowalczyk.

Kilka dni przed startem kampanii rozpoczął się proces rebrandingu banku, czyli zmiany jego identyfikacji wizualnej. Logo Raiffeisen Polbank pojawi się m.in. wewnątrz i na zewnątrz oddziałów bankowych, na nowej stronie internetowej banku, kartach płatniczych, które zyskały nowy wizerunek, materiałach marketingowych i formularzach bankowych, a także w systemach bankowości internetowej i mobilnej – poinformował bank.

Najbardziej widoczne dla klientów zmiany dotyczą nowego oznakowania oddziałów bankowych oraz uruchomienia nowej strony internetowej Raiffeisen Polbank. Proces zmiany oznakowania oddziałów rozpoczął się 25 stycznia 2013 r. i potrwa kilka tygodni. Zmiany objęły także stronę internetową banku (raiffeisenpolbank.com). Przygotowana została wspólna strona do logowania. Klienci mogą z jej poziomu zalogować się do wszystkich systemów bankowości internetowej.

Raiffeisen Polbank obsługuje 900 tys. klientów w 400 placówkach na terenie całego kraju. Planuje się, że do połowy 2016 roku wejdzie na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. Bank zamierza dokończyć fuzję operacyjną w I połowie 2014 r.

Wcześniej bank informował, że w związku z fuzją zmniejszy zatrudnienie  o około 800 osób, czyli 12 proc.  załogi, by w końcu 2015 r.  miał około 6 tys.  pracowników.