Bank sfinalizował połączenie z polskim oddziałem korporacyjno-inwestycyjnego CACIB. Ma to umożliwić szybszy rozwój bankowości uniwersalnej.
W październiku ubiegłego roku Credit Agricole wprowadził nowe pakiety kont, do tej pory klienci otworzyli 70 tys. rachunków z tej oferty.
Teraz startuje z promocją kredytów hipotecznych bez prowizji za udzielenie, wycenę nieruchomości i za wcześniejszą spłatę. W sobotę wystartowała kampania reklamowa z udziałem francuskiej aktorki Juliette Binoche i będzie to kolejna kampania z jej udziałem.
Bank udziela miesięcznie kredyty hipoteczne na kwotę 60–80 mln zł, a docelowo chce, by ta sprzedaż wynosiła 100 mln zł.
– Nasz udział w rynku nowo udzielanych kredytów hipotecznych wynosi 2 proc., a chcemy go zwiększyć do 4 proc. w 2016 roku – mówi Philippe Marié, wiceprezes Credit Agricole. Przedstawiciele banku liczą na to, że nowa rekomendacja T spowoduje wzrost sprzedaży kredytów ratalnych. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z tych zmian. To duże ułatwienie zarówno dla nas, jak i dla naszych partnerów – mówi Philippe Marié.