Szybcy, wyluzowani, przezorni, nowocześni i łebscy – to bohaterowie nowej kampanii reklamowej Vivusa, która rozpoczyna promocję pożyczek online pod hasłem „ pieniądze dla współczesnych ludzi".

– Przez ostatni rok w telewizji wyemitowaliśmy ponad 540 godzin reklam. Nasi klienci już świetnie wiedzą, że pieniądze dochodzą na konto w 15 minut i wymagamy minimum formalności – mówi Loukas Notopoulos, prezes Vivus Finance – Teraz komunikację kierujemy do osób, które nie korzystały dotychczas z pożyczek online – dodaje.

Pożyczkodawca przewiduje, że zmiana strategii marketingowej przełoży się na ponad dwukrotny wzrost liczby klientów. – Mamy już 450 tys. klientów i udzielamy 2 tys. pożyczek dziennie. W ciągu 14 miesięcy działania przegoniliśmy pod tym względem rynki zagraniczne, na których nasza firma istnieje od 3-4 lat – mówi – mówi Loukas Notopoulos. W rozwoju pomóc mają w tym też planowane zmiany w ofercie. Vivus zapowiada skrócenie czasu dostarczenia gotówki do klienta do 5 min i uruchomienie aplikacji mobilnej. Rozważa też ścisłą współpracę ze sklepami internetowymi i podniesienie górnego limitu pożyczki.

Vivus Finance to spółka należąca do północnoeuropejskiej grupy 4finance Group, działającej w 15 krajach. Sprzedaż pożyczek przez Internet w Polsce uruchomiła w lipcu 2012 r. Są one udzielane przez serwis internetowy.