Reklama

PKO BP przeniósł klientów Nordei na swój system

W ostatni weekend dane ponad 300 tys. klientów exNordei zostały przeniesione do systemów informatycznych PKO BP. To był ostatni etap fuzji.

Publikacja: 20.04.2015 15:24

PKO BP przeniósł klientów Nordei na swój system

Foto: Fotorzepa/Marta Bogacz

Przedstawiciele banku podkreślają, że operacyjne połączenie zakończyło się niespełna pół roku od fuzji prawnej i rok po sfinalizowaniu transakcji. W związku z operacją przenoszenia danych w ostatni weekend klienci mieli ograniczony dostęp do usług w bankowości internetowej.

- Fuzja przebiegła niezwykle sprawnie. Związane z połączeniem operacyjnym prace informatyczne zakończyły się ponad 10 godzin przed czasem, dzięki czemu klienci mogli korzystać z serwisów już w niedzielę wieczorem. Proces migracji odbywał się płynnie. W tej chwili klienci na bieżąco aktywują dostęp do nowego iPKO, do tej pory zrobiło to już kilkadziesiąt tysięcy osób - mówi Łukasz Świerżewski, rzecznik prasowy PKO BP.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Banki
mBank rzuca rękawicę konkurentom. Czy awansuje na wyższe pozycje?
Banki
Bank Anglii nie obniżył stóp. Mniej sprzedaży obligacji – rynek długu pod presją
Banki
PKO BP wchodzi na Litwę i do Szwecji. To nie koniec ekspansji banku
Banki
BOŚ stawia na szybki rozwój i zielone kredyty mimo wyższych podatków dla banków
Banki
Bank of America szykuje następców prezesa i podnosi płacę minimalną do 25 dolarów
Reklama
Reklama