Aktualizacja: 23.02.2016 21:00 Publikacja: 23.02.2016 21:00
Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek
PKO BP był pierwszym bankiem, który zadeklarował możliwość elektronicznego wypełnienia wniosku przez klientów posiadających dostęp do serwisu transakcyjnego, zarówno iPKO, jak i Inteligo.
– Wypełniając wniosek, będzie można wskazać, czy środki mają być przekazane na rachunek w naszym banku, czy w innym, dowolnie wskazanym przez klienta – tłumaczy Aneta Styrnik-Chaber z biura prasowego PKO BP. – Podkreślam, że wniosek będzie można złożyć jedynie w serwisie bankowości elektronicznej, nie będzie to możliwe w oddziałach banku – tłumaczy. Jak dodaje, prace nad wnioskiem są już zaawansowane. Bank może też zaoferować klientom nieposiadającym rachunku bezpłatne konto, dzięki czemu będą mogli również skorzystać z opcji wystąpienia z wnioskiem poprzez system bankowości elektronicznej.
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Bank zanotował w I kwartale wysoki wzrost popytu ze strony klientów biznesowych. Klienci indywidualni nie dopisa...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas