Reklama
Rozwiń
Reklama

Już ponad 2 mln użytkowników korzysta z polskiego systemu płatności mobilnych BLIK

Już ponad 2 mln użytkowników korzysta z polskiego systemu płatności mobilnych BLIK. W ciągu dwóch lat może być ich już 3–4 mln.

Publikacja: 18.04.2016 22:00

Foto: 123RF

W szybkim rozwoju BLIK mają pomóc nowe usługi i funkcje. Najważniejsze z nich to płatności na numer telefonu, czyli person-to-person (P2P,) czy płatności zbliżeniowe telefonem (NFC) w terminalach stacjonarnych. – Ale także przez pozyskiwanie nowych agentów rozliczeniowych akceptujących BLIK – zapowiada Grzegorz Długosz, prezes Polskiego Standardu Płatności zarządzającego BLIK.

System wystartował w lutym ub.r. w efekcie porozumienia, jakie zawarło sześć banków. Zbudowano go na bazie autorskiej aplikacji stworzonej przez PKO BP. Ewenementem było samo porozumienie konkurujących ze sobą na co dzień banków.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Banki
UniCredit wraca do Polski i chce rzucić wyzwanie lokalnym bankom
Banki
Ile podpisano ugód frankowych? Nowe, zaskakujące dane banków
Banki
Tyle zarobili członkowie zarządu NBP w 2024 r. Bank centralny podał kwoty
Banki
Revolut chce być bankiem. Planuje oddział w Polsce
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Banki
Wyniki BNP Paribas bez fajerwerków. Kursy w dół
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama