Aktualizacja: 18.04.2016 22:00 Publikacja: 18.04.2016 22:00
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
W szybkim rozwoju BLIK mają pomóc nowe usługi i funkcje. Najważniejsze z nich to płatności na numer telefonu, czyli person-to-person (P2P,) czy płatności zbliżeniowe telefonem (NFC) w terminalach stacjonarnych. – Ale także przez pozyskiwanie nowych agentów rozliczeniowych akceptujących BLIK – zapowiada Grzegorz Długosz, prezes Polskiego Standardu Płatności zarządzającego BLIK.
System wystartował w lutym ub.r. w efekcie porozumienia, jakie zawarło sześć banków. Zbudowano go na bazie autorskiej aplikacji stworzonej przez PKO BP. Ewenementem było samo porozumienie konkurujących ze sobą na co dzień banków.
Bank zarobił sporo więcej, niż oczekiwali analitycy, liczba nowy pozwów frankowych spada, a obniżka stóp procent...
Bank chwali się silną pozycją lidera we wszystkich obszarach i bardzo wysokim zyskiem w I kwartale. Deklaruje te...
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas