Małe firmy są bardzo lojalne wobec banków

Dwie trzecie takich przedsiębiorstw nigdy nie zmieniło swego banku podstawowego. Wolą też trzymać w nim nadwyżki finansowe, niż je inwestować.

Publikacja: 24.05.2016 22:00

Dla 22 proc. małych firm usługi jednego banku są niewystarczające i korzystają z więcej niż jednego.

Jednoczenie lojalność wobec banku podstawowego jest dość wysoka: od początku prowadzenia działalności przeszło dwie trzecie (68 proc.) małych firm nie zmieniło swojego banku podstawowego – wynika z badania przeprowadzonego przez Centrum Badań Marketingowych Indicator i Warszawski Instytut Bankowości na grupie blisko tysiąca małych przedsiębiorstw.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Banki
BNP Paribas zaliczył udany kwartał. Zyski były rekordowe
Banki
Wyniki PKO BP pozytywnie zaskoczyły rynek
Banki
W Banku Millennium więcej ugód niż pozwów. Kiedy koniec sagi frankowej?
Banki
Sprzedaż Santander Bank Polska da impuls do dużych przetasowań na rynku?
Banki
ING BSK i Citi Handlowy pokazały dobre wyniki