Aktualizacja: 24.05.2016 22:00 Publikacja: 24.05.2016 22:00
Dla 22 proc. małych firm usługi jednego banku są niewystarczające i korzystają z więcej niż jednego.
Jednoczenie lojalność wobec banku podstawowego jest dość wysoka: od początku prowadzenia działalności przeszło dwie trzecie (68 proc.) małych firm nie zmieniło swojego banku podstawowego – wynika z badania przeprowadzonego przez Centrum Badań Marketingowych Indicator i Warszawski Instytut Bankowości na grupie blisko tysiąca małych przedsiębiorstw.
Bank zarobił sporo więcej, niż oczekiwali analitycy, liczba nowy pozwów frankowych spada, a obniżka stóp procent...
Bank chwali się silną pozycją lidera we wszystkich obszarach i bardzo wysokim zyskiem w I kwartale. Deklaruje te...
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas