Przy wyborze produktów najbardziej lojalni w stosunku do swojego banku głównego są klienci Banku Millennium. Produktami, których klienci najczęściej poszukują poza swoim bankiem głównym są: konto oszczędnościowe, lokata, karta kredytowa i kredyt hipoteczny – wynika z Monitora Satysfakcji Klientów Banków Detalicznych ARC Rynek i Opinia.
Citi Handlowy jest zdecydowanym liderem pod względem ilości produktów posiadanych przez klientów (średnia 3,6). Zaledwie 12% respondentów z głównym rachunkiem bieżącym w tym banku deklaruje, że jest to jedyna usługa z jakiej korzysta. Z kolei najmniej produktów bankowych posiadają klienci mający konto główne w PKO Banku Polskim oraz w Banku Pocztowym. W pierwszym przypadku wyłącznie rachunek bieżący posiada jedna czwarta z nich, a w drugim – aż jedna trzecia.
Wyraźnie widać, że klienci korzystają z różnych banków. Najbardziej lojalni w stosunku do banku, w którym mają konto osobiste, są klienci ING Banku Śląskiego, Banku Millennium, Banku BZWBK oraz mBanku i to oni najczęściej korzystając z innych produktów wybierają swój bank główny.
Produktami, których klienci najczęściej poszukują poza swoim bankiem głównym są: konto oszczędnościowe, lokata, karta kredytowa i kredyt hipoteczny. Zwłaszcza ten ostatni produkt jest w najmniejszym stopniu skorelowany z tym, w jakim banku klient posiada konto.
Klienci, których bankiem głównym jest Bank Pekao SA najczęściej wybierają konto oszczędnościowe w innym banku. Najwierniejszych klientów w tym obszarze mają: Bank Pocztowy i Getin Bank.