Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.01.2017 13:02 Publikacja: 24.01.2017 13:02
Foto: materiały prasowe
Klienci korzystają na swoich telefonach zarówno z aplikacji IKO, jak i mobilnego serwisu iPKO oraz jego pełnej wersji. Z każdym kolejnym kwartałem liczba klientów, którzy aktywnie korzystają z kanałów cyfrowych w kontakcie z PKO BP, systematycznie rośnie. Wśród prawie 2 milionów osób, które w IV kwartale 2016 roku zalogowały się do banku z urządzeń mobilnych, 37 proc. stanowią użytkownicy IKO (wzrost o 29 pp. kw./kw.).
Spółki podpisały term sheet, co jest kolejnym krokiem w przygotowaniu przyszłej transakcji i zacieśnieniem wsp...
To nie będzie uderzenie w „złe banki”, to nie będzie windfall tax – zastrzega minister finansów Andrzej Domański...
Dla kogo korzystne jest kolejne orzeczenie unijnego trybunału w sprawie rozliczeń frankowiczów i banków? ZBP prz...
Angielski bank centralny utrzymał główną stopę procentową na poziomie 4,25 proc. podczas czwartkowego posiedzeni...
Szwajcarski Bank Narodowy (SNB) obniżył w czwartek stopy procentowe o kolejne 25 punktów bazowych do 0 proc. - p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas