Reklama
Rozwiń

Zmiany w ofercie Banku Pocztowego

Bank Pocztowy z początkiem lutego likwiduje sprzedaż swojego darmowego konta. W zamian wprowadza dwa nowe konta, dedykowane do aktywnych klientów i tych rzadziej korzystających z usług bankowych.

Publikacja: 27.01.2017 15:44

Bank Pocztowy od 1 lutego wprowadza do oferty dwa nowe konta, a jednocześnie wycofujemy ze sprzedaży (pozostaje w obsłudze na niezmienionych warunkach) Pocztowe Konto ZawszeDarmowe.

Pierwszą nowością jest Bliskie Konto Pocztowe dla klientów regularnie odwiedzających placówki Banku Pocztowego i Poczty Polskiej. Konto jest dopasowane także do potrzeb Seniorów po 65 roku życia i przewiduje dla nich bonusy. Konto jest za 0 zł przy miesięcznych transakcjach kartą o wartości 300 zł. Karta do konta jest bezpłatna. W innym wypadku kosztuje 10 zł, a dla wspomnianych seniorów – 5 zł. Przelewy przez bankowość internetową i IVR są za 0 zł oraz 2,5 zł w placówkach. Za 5 zł/miesięcznie istnieje możliwość wykupienia abonamentu bankomatowego – nielimitowane wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju i za granicą bez dodatkowych opłat. Bez abonamentu każda wypłata z bankomatu w kraju kosztuje 2 zł (za granicą 1 proc. – a minimalnie 5 zł). Istnieje możliwość zamówienia dostarczenia gotówki przez listonosza – co kosztować będzie 7 zł, a dla seniorów 5 zł. W ramach Programu „Same Korzyści" seniorzy mogą też uzyskać zwrot 5 proc. wartości transakcji kartą w aptekach (max. 20 zł/miesiąc).

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Banki
Bank Anglii nie zmienił stóp procentowych
Banki
Szwajcaria wraca do ery „zerowych” stóp procentowych