Reklama
Rozwiń

Oferta mobilna coraz bardziej atrakcyjna

Bankowość internetowa to nie wszystko. Zarówno klienci indywidualni, jak i firmowi coraz bardziej przywiązują się do wygody i mobilności. Możliwość zarządzanie finansami przez smartfony i tablety staje się standardem.

Aktualizacja: 26.02.2017 12:21 Publikacja: 26.02.2017 11:18

Sprawdzanie salda rachunku i historii operacji, możliwość realizacji przelewów czy śledzenie stanu i zmiany limitów kart płatniczych lub ich spłata to podstawa. Podobnie jak zakładanie przez telefon lokat czy występowanie o kredyt i kontrola terminów i wysokości najbliższych rat. Teraz liczą się także możliwości realizacji przelewów w walucie obcej, również z wynegocjowanym kursem, dostęp do platform walutowych, możliwości realizacji przelewów bez znajomości rachunku odbiorcy – na kontakt zapisany w telefonie. Jeżeli odbiorca ma rachunek w tym samym banku, pieniądze będzie miał natychmiast, jeżeli nie, dostanie sms-a z powiadomieniem, jak ma skorzystać z utworzonego dla niego tymczasowego konta, na którym czeka gotówka. Ważny stał się też dostęp do mapy oddziałów i bankomatów w przypadku, gdy zapomniało się karty, co jeszcze dwa lata temu było rzadkością. Niewiele natomiast aplikacji ma funkcję skanuj i płać, dzięki której można opłacić fakturę po zeskanowaniu z niej kodu QR.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Banki
BGK udzielił kredytu na przebudowę i modernizację hotelu w centrum… Rzymu
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Banki
Jak pogodzić cyfrową Alfę z tradycyjnymi Boomersami? Banki mają problem
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama