Oferta mobilna coraz bardziej atrakcyjna

Bankowość internetowa to nie wszystko. Zarówno klienci indywidualni, jak i firmowi coraz bardziej przywiązują się do wygody i mobilności. Możliwość zarządzanie finansami przez smartfony i tablety staje się standardem.

Aktualizacja: 26.02.2017 12:21 Publikacja: 26.02.2017 11:18

Sprawdzanie salda rachunku i historii operacji, możliwość realizacji przelewów czy śledzenie stanu i zmiany limitów kart płatniczych lub ich spłata to podstawa. Podobnie jak zakładanie przez telefon lokat czy występowanie o kredyt i kontrola terminów i wysokości najbliższych rat. Teraz liczą się także możliwości realizacji przelewów w walucie obcej, również z wynegocjowanym kursem, dostęp do platform walutowych, możliwości realizacji przelewów bez znajomości rachunku odbiorcy – na kontakt zapisany w telefonie. Jeżeli odbiorca ma rachunek w tym samym banku, pieniądze będzie miał natychmiast, jeżeli nie, dostanie sms-a z powiadomieniem, jak ma skorzystać z utworzonego dla niego tymczasowego konta, na którym czeka gotówka. Ważny stał się też dostęp do mapy oddziałów i bankomatów w przypadku, gdy zapomniało się karty, co jeszcze dwa lata temu było rzadkością. Niewiele natomiast aplikacji ma funkcję skanuj i płać, dzięki której można opłacić fakturę po zeskanowaniu z niej kodu QR.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Banki
W Banku Millennium więcej ugód niż pozwów. Kiedy koniec sagi frankowej?
Banki
Sprzedaż Santander Bank Polska da impuls do dużych przetasowań na rynku?
Banki
ING BSK i Citi Handlowy pokazały dobre wyniki
Banki
Kryptowalutowa afera korupcyjna na Litwie. Zamieszany urzędnik banku centralnego
Banki
Zysk Citi Handlowego powyżej oczekiwań rynkowych
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem