Aktualizacja: 31.03.2017 14:14 Publikacja: 31.03.2017 12:27
Foto: Bloomberg
To pierwszy przypadek takiej kary nałożonej przez regulatora. Szereg banków z londyńskiego City zaczęło zakazywać pracownikom korzystania z WhatsApp.
Regulatorzy mają problem z WhatsApp, gdyż ten komunikator używa systemu szyfrowania, który sprawia, że strony trzecie nie mają dostępu do treści rozmów użytkowników bez ich zgody. Zdaniem brytyjskiego regulatora Financial Conduct Authority (FCA) to stwarza okazję do zmawiania się przez traderów w celu dokonywania manipulacji na rynkach. Te zastrzeżenia sprawiły, że Deutsche Bank, po konsultacjach z FCA, zabronił w zeszłym roku swoim pracownikom używania WhatsApp w sprawach związanych z pracą. W jego ślad idą również inne banki obawiające się reakcji regulatora.
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Bank zanotował w I kwartale wysoki wzrost popytu ze strony klientów biznesowych. Klienci indywidualni nie dopisa...
Bank zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku, co okazało się zgodne z oczekiwaniami an...
Zgodnie z przewidywaniami ekonomistów i rynku Rada Polityki Pieniężnej obniżyła w środę stopy po raz pierwszy od...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas