ING chce spełniać rzeczywiste potrzeby klientów

ING Bank Śląski uruchomił Innovation ING Lab, w którym we współpracy z klientami mają powstawać produkty i usługi spełniające ich potrzeby.

Publikacja: 24.04.2017 13:23

- Jednym z wyraźnych trendów w bankowości jest współtworzenie nowych produktów i usług z klientami. To wymaga zmiany myślenia, działania i sposobu pracy. Innovation ING Lab to przestrzeń, która została specjalnie zaprojektowana, aby się wzajemnie inspirować, rozmawiać i przede wszystkim tworzyć przełomowe rozwiązania – mówi Małgorzata Jarczyk-Zuber, Chief Innovation Officer w ING Banku Śląskim.

W Innovation ING Lab pracuje teraz pięć interdyscyplinarnych zespołów. Cztery z nich pracują w ramach drugiej edycji Akceleratora ING. To specjalny program, który powstał by przyśpieszyć wdrażanie innowacyjnych produktów i usług, odpowiadających na realne potrzeby klientów. W praktyce to małe i niezależne zespoły pracowników ING Banku Śląskiego z różnych jednostek, wspierane przez coachów i zewnętrznych ekspertów np. service designerów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Banki
BGK udzielił kredytu na przebudowę i modernizację hotelu w centrum… Rzymu
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Banki
Jak pogodzić cyfrową Alfę z tradycyjnymi Boomersami? Banki mają problem
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama