ING chce spełniać rzeczywiste potrzeby klientów

ING Bank Śląski uruchomił Innovation ING Lab, w którym we współpracy z klientami mają powstawać produkty i usługi spełniające ich potrzeby.

Publikacja: 24.04.2017 13:23

- Jednym z wyraźnych trendów w bankowości jest współtworzenie nowych produktów i usług z klientami. To wymaga zmiany myślenia, działania i sposobu pracy. Innovation ING Lab to przestrzeń, która została specjalnie zaprojektowana, aby się wzajemnie inspirować, rozmawiać i przede wszystkim tworzyć przełomowe rozwiązania – mówi Małgorzata Jarczyk-Zuber, Chief Innovation Officer w ING Banku Śląskim.

W Innovation ING Lab pracuje teraz pięć interdyscyplinarnych zespołów. Cztery z nich pracują w ramach drugiej edycji Akceleratora ING. To specjalny program, który powstał by przyśpieszyć wdrażanie innowacyjnych produktów i usług, odpowiadających na realne potrzeby klientów. W praktyce to małe i niezależne zespoły pracowników ING Banku Śląskiego z różnych jednostek, wspierane przez coachów i zewnętrznych ekspertów np. service designerów.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Banki
UniCredit chce przejąć włoski Banco BPM
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Banki
ZBP: Rezygnacja z „kredytu 0 proc.” paradoksalnie zwiększy popyt na kredyty hipoteczne
Banki
Prezes NBP Adam Glapiński: Sektor bankowy słabo pełni swoją podstawową funkcję
Banki
EBC znów obciął stopę depozytową. Czwarty raz w 2024 roku
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Banki
Niespodziewany ruch banku centralnego Szwajcarii ws. stóp procentowych