Aktualizacja: 25.04.2017 12:21 Publikacja: 25.04.2017 12:18
Foto: Bloomberg
Wyniki badania wskazują, że połowa (50 proc.) respondentów ma o bankach dobre zdanie (wzrost o 2 punkty procentowe w stosunku do poprzedniego roku), 42 proc. ma zdanie neutralne, a 8 proc. przedstawia krytyczną opinię (spadek o 2 pkt proc.).
Podczas konferencji przedstawiono też raport, z którego wynika, że w IV kwartale wzrosła liczba rachunków bankowych, dostępnych przez internet oraz liczby aktywnych klientów - w stosunku do III kwartału było to wzrost o odpowiednio 0,51 proc. i 0,37 proc.
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Bank zanotował w I kwartale wysoki wzrost popytu ze strony klientów biznesowych. Klienci indywidualni nie dopisa...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas