"Żubr" wróci do logo Pekao

7 czerwca zostanie sfinalizowana transakcja nabycia udziałów Pekao przez PZU i PFR; rozpocznie się tzw. rebranding banku, zmierzający do przywrócenia „żubra” do logo banku - powiedział w poniedziałek dziennikarzom podczas Europejskiego Kongresu Finansowego w Sopocie prezes PFR Paweł Borys.

Aktualizacja: 05.06.2017 12:55 Publikacja: 05.06.2017 12:44

"Żubr" wróci do logo Pekao

Foto: Fotorzepa/ Marta Bogacz

PAP

„Siódmego czerwca finalizujemy transakcję (nabycia udziałów Pekao od Unicredit – PAP); 8 czerwca odbędzie się walne zgromadzenie spółki, gdzie będą dokonane zmiany w radzie nadzorczej. Można powiedzieć, że symbolicznie 7 czerwca +żubr+ wróci do Polski. Będziemy koncentrowali się na tym, aby rzeczywiście być wspólnie z PZU takim długoterminowym, stabilnym inwestorem dla banku” – powiedział Borys.

Dopytywany o przywrócenie logo „z żubrem” Borys powiedział, że po zamknięciu transakcji Pekao przejdzie tzw. rebranding, czyli zmianę marki, co jest związane także z wymogami Unicredit, które zachowuje prawo do swojego logo. „Zakładam, że bank po 7 czerwca wdroży nowe logo, przywracając historyczną wizualizację +żubra+” – dodał. Podkreślił, że bank na pewno nie zmieni nazwy, choć zniknie z niej informacja, że jest członkiem grupy Unicredit.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Banki
Ludwik Kotecki, RPP: Adam Glapiński złamał naszą dżentelmeńską umowę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Banki
Były prezes państwowego banku chińskiego idzie do więzienia
Banki
Kolejna awaria w największym polskim banku w ciągu dwóch dni
Banki
Bank centralny Rosji wspomaga wojnę Putina
Materiał Promocyjny
Świąteczne prezenty, które doceniają pracowników – i które pracownicy docenią
Materiał Promocyjny
Click to Pay podbija polski rynek - Mastercard rozszerza nowy standard płatności kartą w internecie