Aktualizacja: 13.07.2017 21:36 Publikacja: 13.07.2017 20:38
Równo 20 proc. małych firm (o rocznych obrotach poniżej 5 mln zł) wskazało na PKO BP jako tzw. bank podstawowy (z którym współpraca ma dla nich największe znaczenie) – wynika z tegorocznej edycji badania przeprowadzonego przez Centrum Badań Marketingowych Indicator i Warszawski Instytut Bankowości.
Rozpoznawalność banku podstawowego jest jednym z głównych wskaźników pozycji kredytodawców na rynku. PKO BP umocnił się wobec badania z 2016 r., kiedy uzyskał 16 proc. wskazań. W tym roku na kolejnych pozycjach uplasowały się Pekao (14 proc.), BZ WBK (11 proc.), ING BSK (8 proc.), mBank (6 proc.), Millennium (5 proc.) oraz Alior, Raiffeisen Polbank i BGŻ BNP Paribas (po 4 proc.). Mniej wskazań niż przed rokiem uzyskał mBank (o 5 pkt proc.) oraz ING BSK (o 3 pkt proc.). Lekko umocnił się BZ WBK.
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Erste Group przejmuje 49 proc. kontrolnego pakietu akcji w Santander Bank Polska za w sumie 7 mld euro – podała...
Konsultowanie treści dokumentów przed ich podpisaniem deklaruje 68,3 proc. konsumentów, ale co piąty tego nie ro...
Inflacja w kwietniu była najniższa od dziewięciu miesięcy i lekko niższa od wielu prognoz, w tym NBP. Brak obniż...
- Koszty ryzyka prawnego związane z kredytami walutowymi po raz ostatni istotnie obciążą wyniki finansowe w 2025...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Choć wyniki finansowe są bardzo dobre, Pekao nie będzie obecnie startował w wyścigu o przejęcie Santander Bank P...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas