Biometria dla firm w BZ WBK

BZ WBK umożliwił swoim klientom korporacyjnym identyfikację za pomocą biometrii głosowej.

Aktualizacja: 03.08.2017 12:21 Publikacja: 03.08.2017 12:04

Biometria dla firm w BZ WBK

Foto: Fotorzepa/ Grzegorz Zawisza

Biometria głosowa to system identyfikacji człowieka na podstawie analizy jego głosu. Rozwiązanie jest bardzo wygodne, gdyż nie trzeba pamiętać kolejnego hasła czy PINu. Dodatkowe wykorzystanie automatycznego rozpoznawania klienta po numerze telefonu znacznie przyspiesza połączenie z doradcą operacyjnym. Największą zaletą biometrii głosowej jest jednak bezpieczeństwo wynikające m.in. z braku możliwości skopiowania i odtworzenia głosu z nagrania. Połączenie czynników behawioralnych (sposób wypowiadania się charakterystyczny dla danej osoby) i fizycznych (długość kanału głosowego, budowa układu oddechowego) tworzą unikalny wzorzec głosu, który jest nierozerwalnie związany z klientem.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Banki
Polacy sprawdzają umowy bankowe. Od czerwca mają być prostsze
Banki
Kwietniowa inflacja przypieczętowała obniżkę stóp procentowych w maju?
Banki
Kredyty frankowe przestają być obciążeniem dla mBanku
Banki
Pekao nie będzie składał oferty na zakup Santander BP
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Banki
Dobre wyniki Santandera na początku 2025 r. Co mówi zarząd o sprzedaży banku?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne