Biometria dla firm w BZ WBK

BZ WBK umożliwił swoim klientom korporacyjnym identyfikację za pomocą biometrii głosowej.

Aktualizacja: 03.08.2017 12:21 Publikacja: 03.08.2017 12:04

Biometria dla firm w BZ WBK

Foto: Fotorzepa/ Grzegorz Zawisza

Biometria głosowa to system identyfikacji człowieka na podstawie analizy jego głosu. Rozwiązanie jest bardzo wygodne, gdyż nie trzeba pamiętać kolejnego hasła czy PINu. Dodatkowe wykorzystanie automatycznego rozpoznawania klienta po numerze telefonu znacznie przyspiesza połączenie z doradcą operacyjnym. Największą zaletą biometrii głosowej jest jednak bezpieczeństwo wynikające m.in. z braku możliwości skopiowania i odtworzenia głosu z nagrania. Połączenie czynników behawioralnych (sposób wypowiadania się charakterystyczny dla danej osoby) i fizycznych (długość kanału głosowego, budowa układu oddechowego) tworzą unikalny wzorzec głosu, który jest nierozerwalnie związany z klientem.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Banki
Bank Anglii nie zmienił stóp procentowych
Banki
Szwajcaria wraca do ery „zerowych” stóp procentowych
Banki
Alior Bank zniknie z rynku? Nie można tego wykluczyć
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Banki
Cezary Kocik, prezes mBanku: Czas na jednolitą umowę kredytową