#RZECZoBIZNESIE: Artur Kulesza: Banki są blisko lepszego poznania klientów

Personalizacja w nowym wydaniu oznacza dostarczenie odpowiedniego produktu w odpowiednim miejscu i czasie – mówi Artur Kulesza, Dyrektor Departamentu Relacji Inwestorskich, Bank Millennium, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 21.12.2017 12:32 Publikacja: 21.12.2017 12:29

#RZECZoBIZNESIE: Artur Kulesza: Banki są blisko lepszego poznania klientów

Foto: tv.rp.pl

Strategie banków ogłaszane są dosyć często. - Jest to związane z tym, że przyspiesza otoczenie bankowe i wszystkich sektorów - mówił Kulesza. - Przykładem mogą być wielkie rewolucje przemysłowe i to, jak się skraca czas pomiędzy nimi. Między wiekiem pary i elektryczności minęło ok. 160 lat. Kolejna rewolucja przyszła po kolejnych 80 latach. W tej chwili mamy rewolucję przemysłu 4.0, a minęło 40 lat od wynalezienie komputera. Jeżeli w tym tempie będzie się skracał czas, osoby, które dzisiaj się rodzą, gdy będą dorosłe, będziemy mieli rewolucję 5.0. Jako bank jesteśmy w centrum tych rewolucji, szczególnie ostatnich, cyfrowych. Dlatego przyspieszamy – dodał.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Banki
Sprzedaż Santander Bank Polska da impuls do dużych przetasowań na rynku?
Banki
ING BSK i Citi Handlowy pokazały dobre wyniki
Banki
Kryptowalutowa afera korupcyjna na Litwie. Zamieszany urzędnik banku centralnego
Banki
Zysk Citi Handlowego powyżej oczekiwań rynkowych
Banki
Jak poradził sobie ING BSK w I kwartale? Bank podał wyniki
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem