#RZECZoBIZNESIE: Artur Kulesza: Banki są blisko lepszego poznania klientów

Personalizacja w nowym wydaniu oznacza dostarczenie odpowiedniego produktu w odpowiednim miejscu i czasie – mówi Artur Kulesza, Dyrektor Departamentu Relacji Inwestorskich, Bank Millennium, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 21.12.2017 12:32 Publikacja: 21.12.2017 12:29

#RZECZoBIZNESIE: Artur Kulesza: Banki są blisko lepszego poznania klientów

Foto: tv.rp.pl

Strategie banków ogłaszane są dosyć często. - Jest to związane z tym, że przyspiesza otoczenie bankowe i wszystkich sektorów - mówił Kulesza. - Przykładem mogą być wielkie rewolucje przemysłowe i to, jak się skraca czas pomiędzy nimi. Między wiekiem pary i elektryczności minęło ok. 160 lat. Kolejna rewolucja przyszła po kolejnych 80 latach. W tej chwili mamy rewolucję przemysłu 4.0, a minęło 40 lat od wynalezienie komputera. Jeżeli w tym tempie będzie się skracał czas, osoby, które dzisiaj się rodzą, gdy będą dorosłe, będziemy mieli rewolucję 5.0. Jako bank jesteśmy w centrum tych rewolucji, szczególnie ostatnich, cyfrowych. Dlatego przyspieszamy – dodał.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Banki
BGK udzielił kredytu na przebudowę i modernizację hotelu w centrum… Rzymu
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Banki
Jak pogodzić cyfrową Alfę z tradycyjnymi Boomersami? Banki mają problem
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama