fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biznes

Żywiec broni swojej reklamy z Adamkiem

Fotorzepa, Piotr Nowak PN Piotr Nowak
Wicelider polskiego rynku odpiera zarzuty przedstawione przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. — Piwo mogą reklamować sportowcy — twierdzi
Kontrowersje wzbudza najnowsza reklama piwa Żywiec z udziałem polskiego boksera Tomasza Adamka. Dwa dni temu "Dziennik Gazeta Prawna" napisał, że Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych zmierza poinformować prokuraturę, że spot ten jest załamaniem ustawy o wychowaniu w trzeźwości. Jak tłumaczy reklama piwa nie może kojarzyć się z sukcesem życiowym i zawodowym ani ze sprawnością fizyczną.
— Nie znamy argumentów Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w sprawie reklamy telewizyjnej marki Żywiec z udziałem Tomasza Adamka. O sprawie dowiedzieliśmy się z doniesień prasowych. Już 10 lutego zwróciliśmy się do Agencji z prośbą o przesłanie tych wątpliwości. Dopiero po otrzymaniu odpowiedzi będziemy mogli się do nich odnieść — komentuje Sebastian Tołwiński, rzecznik grupy Żywiec.
Firma jest pewna, że jej reklam nie łamie prawa. — Posiadamy opinię Kancelarii Prawnej Traple, Konarski, Podrecki, która jednoznacznie wskazuje na zgodność tej reklamy z obowiązującym prawem — mówi Tołwiński. Dodaje, że ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi nie zakazuje sportowcom brania udziału reklamie piwa ani też nie zakazuje prowadzenia reklamy z wykorzystaniem skojarzeń ze sportem.
Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA