fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Branża podpowiada, jaki powinien być nowy Megapanel

Zmiana wykonawcy badania to dla branży internetowej trzęsienie ziemi.
Bloomberg
Od nowego wykonawcy badania polskiej sieci – firmy Gfk – branża oczekuje m.in. nadążania z metodologią za zmianami zachodzącymi na rynku i przyspieszenia podawania jego wyników.

Zmiana wykonawcy badania to dla branży internetowej trzęsienie ziemi. Przez ostatnią dekadę Megapanel obsługiwał Gemius. Robił to na zlecenie należącej do wydawców internetowych spółki Polskie Badania Internetu.

Od stycznia 2016 r. wykonywanie badania aż na cztery lata przejmie GfK. – Aktualna wersja badania była prowadzona przez wiele lat bez większych zmian. Zdecydowanie za długo. Rynek internetowy wykonał w tym czasie ogromny skok, który można porównać niemal z kolejnym etapem cywilizacyjnym – chociażby pod kątem liczby urządzeń. Dziś mówimy już nie tylko o desktopie, ale także o mobile, smart tv i innych kanałach – komentuje Michał Wilczyński, menedżer ds. mediów cyfrowych w Starcom MediaVest Group.

Jego zdaniem szczególnie istotne jest powstanie modułu Post Buy. – Jedna wystandaryzowana platforma oceny przebiegu i rozliczenia kampanii ma szansę być rynkową rewolucją. Nowy dostawca posiada również panel gospodarstw domowych monitorujący sprz...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA