fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biznes

Poczta Polska zdobyła potężnego klienta

Fotorzepa, Sławomir Mielnik SM Sławomir Mielnik
Grupa Poczty Polskiej podpisała dwuletni kontrakt z największą polską spółką energetyczną – PGE Obrót S.A. Wartość umowy to prawie 50 mln zł.
Poczta Polska (PP) pokonała rywali oferując tzw. kompleksową usługę hybrydową, polegającą na wydruku, kopertowaniu, dostarczaniu oraz zarządzaniu zwrotami korespondencji, w oparciu o e-platformę Envelo. Kontrakt realizowany był do tej pory przez prywatne firmy pocztowe, dla których PGE Obrót było jednym z największych klientów biznesowych.
PGE to już kolejna spółka energetyczna, którą Poczta Polska w ostatnim czasie odzyskała od konkurencji. W 2013 r. PP wygrała prawie 2 tys. przetargów na łączną kwotę ponad 2,1 mld zł. Straciła też wart ponad 0,5 mld zł kontrakt na obsługę sądów i prokuratur.
- Odebranie klienta dotychczasowemu wykonawcy to kolejny dowód widocznej na rynku tendencji powrotu do usług Poczty Polskiej firm, które wcześniej zdecydowały się na współpracę z operatorami konkurencyjnymi - przekonuje Łukasz Gołębiowski, dyrektor pionu sprzedaży PP.
Grupa Poczty Polskiej zaoferowała PGE usługę, gdzie jedyną czynnością po stronie klienta będzie dostarczenie korespondencji w formie elektronicznej, którą PP następnie wydrukuje, zapakuje do kopert oraz dostarczy pod wskazany adres.
Źródło: ekonomia.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA