fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biznes płaci za czytanie w internecie

Bloomberg
Magdalena Lemańska
Prawie 40 procent menedżerów płaci już za informacje w cyfrowej wersji. Najczęściej czytane są na smartfonach.
Wydawcom prasy bardzo powoli idzie zastępowanie spadku wpływów z papierowych edycji tymi z cyfrowych źródeł przychodów. Są jednak grupy czytelników, które już dziś znacznie chętniej niż po papierowe wydanie gazety sięgają po smartfon lub tablet i tam sprawdzają, co wydarzyło się na świecie.Z badania, jakie firma Quartz przeprowadziła na 940 menedżerach z 61 krajów, pracujących w 36 różnych sektorach, wynika, że właśnie oni są tego rodzaju grupą czytelników.Newsy głównie z komórki Za dostęp do cyfrowych newsów płaci wśród nich ogółem już 37 proc. Najchętniej decydują się na to menedżerowie firm i instytucji z sektora finansowego. Wśród niech płatną wersję portalu lub cyfrowej gazety ma na stałe wykupiony już prawie co drugi respondent.– Najczęściej ludzie na kierowniczych stanowiskach spędzają na śledzeniu newsów pół godziny dziennie (minimum tyle poświęca na to 75 proc. badanych – red.), zwykle rano i korzystają przy tym z tel...
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA