fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Miraculum zdobywa klientów

Opracowująca i sprzedająca kosmetyki spółka odbudowuje swoją sieć dystrybucji. Celem jest zwiększenie udziału nowoczesnych kanałów sprzedaży.
W 2013 r. w Miraculum przeprowadzono restrukturyzację działu logistycznego, ale bardziej palącym problemem była napięta sytuacja płynnościowa firmy. Teraz, kiedy logistyka została odchudzona, kwestie finansowe na jakiś czas ustabilizowane, a oferta produktowa odświeżona, spółka chce zwiększyć sprzedaż w tzw. nowoczesnym kanale dystrybucji, czyli do klientów mających magazyn centralny.Ostatnio do grona klientów dołączyły takie firmy z sektora, jak Dayli, Tesco, Hebe oraz Piotr i Paweł. Mogą zapewnić spółce 2–3 mln zł dodatkowej sprzedaży podstawowego asortymentu rocznie. Krakowska firma od kilku miesięcy prowadzi negocjacje z kolejnymi partnerami z sektora o łącznym potencjale 4,5 mln zł rocznie. – Kolejnych umów w kanale nowoczesnym spodziewamy się już w III kwartale – mówi Andrzej Kalita, prezes Miraculum.Podkreśla, że polski rynek kosmetyczny jest bardzo zróżnicowany. – Są obszary, w których można się spodziewać zwyżek. Ale są i taki...
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA