fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Świat

Reklamy na Super Bowl wyprzedane

Beyoncé podczas Super Bowl 2013
AFP
Fox Broadcasting Company sprzedała wszystkie reklamowe okienka zaplanowane na czas transmisji Super Bowl XLVIII. Średnia cena 30 sekundowego spotu wyniosła 4 mln dolarów
Super Bowl XLVIII, finałowy mecz ligi futbolu amerykańskiego, odbędzie się 2 lutego przyszłego roku na stadionie w East Rutherford w pobliżu Nowego Jorku.
Wśród firm, które jako pierwsze zapewniły sobie możliwość emisji reklam w trakcie meczu są m.in.: kampania piwowarska Anheuser-Busch, Pepsi, Doritos i Mars. Spoty w najdroższym czasie antenowym wykupiła też firma Danone, która chce rozreklamować w USA swoje jogurty z serii Oikos oraz GoDaddy, firma hostingowa, prowadzącą również rejestrację domen internetowych. Za reklamy zapłacili także producenci samochodów:  Hyundai, Jaguar oraz General Motors, który zapowiedział, że główną reklamowaną marką będzie Chevrolet.
Tradycyjnie prawa do transmisji finału posiada telewizja NBC.
Przyszłoroczny Super Bowl będzie najdroższy w historii. Organizacja imprezy pochłonie 70 mln dolarów.
Najlepsze miejsca na stadionie w East Rutherford kosztować będą 2,6 tys. dolarów za sztukę, czyli ponad 1 tys. więcej niż w zeszłym roku. Najtańszy bilet można kupić za 500 dolarów. MetLife Stadium może pomieścić 82 tys. widzów. Na czas meczu około 5 tys. miejsc zostanie jednak usuniętych by zyskać dodatkową przestrzeń dla mediów i ochrony.
W ubiegłym sezonie proces sprzedaży  reklam przez telewizję CBS (transmisjami z Super Bowl dzielą się rotacyjnie cztery sieci – ABC, NBC, CBS i Fox) trwał cały miesiąc dłużej.
Zeszłoroczny finał Super Bowl obejrzało 108,7 mln widzów.
Źródło: wirtualnemedia.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA