Motywacja i rozwój idą do sieci

Spopularyzowana w czasie pandemii praca zdalna i hybrydowa wpłynęła na rynek szkoleń i świadczeń pracowniczych. Nowa rzeczywistość przyśpieszyła cyfryzację nauczania i zwiększyła udział benefitów w formie online.

Publikacja: 25.03.2022 11:00

Połowa polskich pracowników w niedawnym badaniu przeprowadzonym dla firm Skanska i Business Link wskazała, że chcieliby docelowo pracować w formie hybrydowej, łącząc pracę w biurze ze zdalną (tzw. home office). Jeszcze częściej o hybrydowej lub zdalnej formule pracy myślą specjaliści i menedżerowie; według badania Antal tylko 16 proc. z nich chciałoby wykonywać swoje obowiązki wyłącznie w biurze.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?
Analizy Rzeczpospolitej
Nad Wisłą przybywa innowacji HR Tech
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Analizy Rzeczpospolitej
Wiarygodność firm z sektora handlu wymaga sprawdzenia
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne