Reklama

Motywacja i rozwój idą do sieci

Spopularyzowana w czasie pandemii praca zdalna i hybrydowa wpłynęła na rynek szkoleń i świadczeń pracowniczych. Nowa rzeczywistość przyśpieszyła cyfryzację nauczania i zwiększyła udział benefitów w formie online.

Publikacja: 25.03.2022 11:00

Połowa polskich pracowników w niedawnym badaniu przeprowadzonym dla firm Skanska i Business Link wskazała, że chcieliby docelowo pracować w formie hybrydowej, łącząc pracę w biurze ze zdalną (tzw. home office). Jeszcze częściej o hybrydowej lub zdalnej formule pracy myślą specjaliści i menedżerowie; według badania Antal tylko 16 proc. z nich chciałoby wykonywać swoje obowiązki wyłącznie w biurze.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Reklama
Reklama