Reklama

AI zadba o doświadczenia kandydata i nowego pracownika

Technologiczne rozwiązania w HR, w tym wykorzystujące sztuczną inteligencję (AI) boty, pomagają firmom zadbać o wizerunek pracodawcy.

Publikacja: 25.03.2022 11:00

Dobry proces rekrutacji online potrafi zwiększyć zaangażowanie kandydata

Dobry proces rekrutacji online potrafi zwiększyć zaangażowanie kandydata

Foto: mavo / shutterstock

Prawie dwóch na trzech kandydatów do pracy nie zraża, a niekiedy wręcz zachęca do udziału w rekrutacji fakt, że jest ona prowadzona przez sztuczną inteligencję – ten wynik sondażu portalu Pracuj.pl to zachęta dla firm, by inwestować w chatboty i voiceboty.

Kandydaci nie widzą rekrutacyjnej „kuchni”, czyli coraz bardziej rozbudowanych systemów i platform ATS, które zarządzają CV, wyławiają potencjalnych pracowników z sieci i wstępnie ich selekcjonują. Coraz częściej jednak bliższe dane o ofercie pracy czy potencjalnym pracodawcy kandydat zdobywa, „rozmawiając” z automatem. A ten – w odróżnieniu od człowieka – może udzielać informacji przez całą dobą i siedem dni w tygodniu.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
Energetyka idzie pod rękę z AI
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Analizy Rzeczpospolitej
E-zakupy coraz mocniej zanurzone w technologii
Analizy Rzeczpospolitej
Krajowy rynek farmaceutyczny w ważnym momencie
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama