Reklama
Rozwiń

Polacy kochają zakupy z katalogów

Rynek w ostatnich latach systematycznie rośnie i wart jest już ponad 3 mld zł. Statystycznie raz w roku każdy Polak coś w ten sposób kupuje.

Publikacja: 17.10.2018 08:30

Polacy kochają zakupy z katalogów

Foto: Rzeczpospolita

Sprzedaż bezpośrednia to kanał bardzo mocno obecny w świadomości konsumentów. Mówiąc w skrócie: to sprzedaż towarów i usług bezpośrednio konsumentowi, poza jakąkolwiek siecią sklepów lub tymczasowych punktów sprzedaży.

W ten sposób klient zamawia towar na podstawie choćby papierowego katalogu podczas wizyty przedstawiciela sprzedawcy w domu czy pracy. Oczywiście to uproszczony model, wiele firm dzisiaj opiera się głównie na elektronicznych kanałach dotarcia do klienta. Zazwyczaj jest to internet.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Analizy Rzeczpospolitej
Weryfikacja kontrahenta, czyli ocena szans i zagrożeń w sektorze TSL
Analizy Rzeczpospolitej
Dla szybszego rozwoju trzeba inwestować w nowe technologie
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy