Polacy kochają zakupy z katalogów

Rynek w ostatnich latach systematycznie rośnie i wart jest już ponad 3 mld zł. Statystycznie raz w roku każdy Polak coś w ten sposób kupuje.

Publikacja: 17.10.2018 08:30

Polacy kochają zakupy z katalogów

Foto: Rzeczpospolita

Sprzedaż bezpośrednia to kanał bardzo mocno obecny w świadomości konsumentów. Mówiąc w skrócie: to sprzedaż towarów i usług bezpośrednio konsumentowi, poza jakąkolwiek siecią sklepów lub tymczasowych punktów sprzedaży.

W ten sposób klient zamawia towar na podstawie choćby papierowego katalogu podczas wizyty przedstawiciela sprzedawcy w domu czy pracy. Oczywiście to uproszczony model, wiele firm dzisiaj opiera się głównie na elektronicznych kanałach dotarcia do klienta. Zazwyczaj jest to internet.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?
Analizy Rzeczpospolitej
Nad Wisłą przybywa innowacji HR Tech
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Analizy Rzeczpospolitej
Wiarygodność firm z sektora handlu wymaga sprawdzenia
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne