Reklama

GIS: sprzedawca może odmówić obsługi klientowi bez maseczki

Sprzedawca ma prawo nie obsłużyć klienta, który nie ma zasłoniętych ust i nosa - powiedział rzecznik Głównego Inspektora Sanitarnego Jan Bondar.

Aktualizacja: 30.07.2020 10:44 Publikacja: 30.07.2020 10:11

GIS: sprzedawca może odmówić obsługi klientowi bez maseczki

Foto: Fotorzepa

dgk

- Chodzi o bezpieczeństwo pracowników sklepów, supermarketów, którzy z racji wykonywanej pracy mają kontakt z ogromną liczbą osób - mówił Bondar na antenie radiowej Jedynki.

Czytaj też: Bez maseczki w sklepie - dlaczego nie ma obowiązku poświadczenia

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Prawne
Jakub Sewerynik: O starszych braciach, czyli mury rosną
Internet i prawo autorskie
Internetowe filmiki z dzikimi zwierzętami i ludźmi mogą być bardzo niebezpieczne
Służby mundurowe
W 2026 roku wojsko wezwie nawet 235 tys. osób. Kto jest na liście?
Nieruchomości
Będą ważne zmiany w prawie budowlanym? „Żółta kartka” zamiast blokady inwestycji
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Podatki
Ojciec zarządza pensją córki - co z podatkiem?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama