Reklama
Rozwiń
Reklama

GIS: sprzedawca może odmówić obsługi klientowi bez maseczki

Sprzedawca ma prawo nie obsłużyć klienta, który nie ma zasłoniętych ust i nosa - powiedział rzecznik Głównego Inspektora Sanitarnego Jan Bondar.

Aktualizacja: 30.07.2020 10:44 Publikacja: 30.07.2020 10:11

GIS: sprzedawca może odmówić obsługi klientowi bez maseczki

Foto: Fotorzepa

dgk

- Chodzi o bezpieczeństwo pracowników sklepów, supermarketów, którzy z racji wykonywanej pracy mają kontakt z ogromną liczbą osób - mówił Bondar na antenie radiowej Jedynki.

Czytaj też: Bez maseczki w sklepie - dlaczego nie ma obowiązku poświadczenia

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo w Polsce
Koniec niechcianych polowań? Co się zmieni w prawie łowieckim
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
W sądzie i w urzędzie
Polska musi uznać małżeństwo jednopłciowe zawarte w UE. Wyrok TSUE
Administracja państwowa
Były prezes NIK Krzysztof Kwiatkowski skazany za ustawianie konkursów
Spadki i darowizny
O ważności wydziedziczenia i zachowku. Jak napisać skuteczny testament?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Nieruchomości
Mniej pełnomocników na walnych zgromadzeniach w spółdzielniach mieszkaniowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama