Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.05.2017 21:11 Publikacja: 25.05.2017 21:11
Alexander Otto
Foto: materiały prasowe
Rz: Żyjemy w czasach internetu, który dla jednych biznesów stwarza olbrzymie okazje, dla innych oznacza wyzwania – np. dla mediów drukowanych, ale także dla handlu. Jaka jest przyszłość centrów handlowych w czasach rozwoju e-commerce?
Na pewno pod wieloma względami jesteśmy w bardzo dynamicznej fazie rozwoju handlu. „Cyfryzacja" sprzedaży doprowadziła już do wielu zmian i dużo jeszcze przed nami. Uważam jednak, że centra handlowe mają przed sobą dobrą przyszłość, o ile będą się dostosowywać do wyzwań, adaptować do tego, co niesie ze sobą epoka cyfrowa. Przede wszystkim centra muszą być atrakcyjnymi miejscami, w których ludzie będą chcieli spędzać czas.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Czy odpowiedzią na 30-proc. cła Trumpa nałożone na Europę, może być europejskim podatek cyfrowy? To zachęciłoby...
Jak uczy biologia, skuteczność grupy może wynikać nie z dominacji, ale z rozpoznania i wzmocnienia najlepszego s...
Bez alternatywnych strategii perspektywy ukraińskiej gospodarki na rok 2026 wydają się wysoce niepewne – zwłaszc...
Kapitał zasilający polskie start-upy właśnie wysechł jak kałuża w czas suszy. Czy projekt europejskiej unii kapi...
Hutnictwo to strategiczna gałąź gospodarki, której znaczenie, w związku z transformacją energetyczną, będzie tyl...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas