Reklama

KONDRAT i Partnerzy wygrywają 10-letnią batalię dla SGH z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim

Od 2010 roku toczył się spór pomiędzy Fundacją Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych – utworzoną przez pięć wyższych uczelni ekonomicznych, a Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim z siedzibą w Lozannie - organizatorem światowych igrzysk olimpijskich.

Publikacja: 22.01.2020 06:15

Mariusz Kondrat i Andrzej Przytuła

Mariusz Kondrat i Andrzej Przytuła

Foto: materiały prasowe

dgk

Fundacja została powołana przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu i Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. Fundacja jest organizatorem ogólnopolskich „Olimpiad Przedsiębiorczości" dla uczniów szkół średnich, których celem jest m.in. tworzenie pozytywnego klimatu wokół działalności biznesowej i zachęcanie licealistów do studiowania na uczelniach ekonomicznych.

Międzynarodowy Komitet Olimpijski sprzeciwił się rejestracji znaku towarowego słowno-graficznego „Olimpiada Przedsiębiorczości". W jego mniemaniu słowo „olimpiada" nie może funkcjonować w znakach towarowych innych podmiotów, jako nawiązanie do konkursów wiedzy.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Prawo w Polsce
Koniec abonamentu RTV. Są założenia nowej ustawy medialnej
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Prawo karne
„Wielki Bu” chce azylu w Niemczech. Jego adwokat mówi o rozgrywkach politycznych
Dane osobowe
Chciał usunięcia danych z policyjnego rejestru, by dostać pracę. Wyrok NSA
Sądy i trybunały
Plan Waldemara Żurka. Czy do Krajowej Rady Sądownictwa trafią tzw. neosędziowie
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Nieruchomości
Kiedy można domagać się drogi koniecznej? Ważny wyrok Sądu Najwyższego
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama