Reklama
Rozwiń
Reklama

Allianz stawia na nowe technologie

Cyfryzacja i innowacyjność to kluczowe założenia strategii ubezpieczyciela na kolejne lata.

Publikacja: 05.06.2017 21:15

Foto: Bloomberg

Firma zamknęła 2016 rok z wynikiem finansowym netto 117 mln zł. Zysk operacyjny na koniec roku wyniósł 193 mln zł, co stanowi aż 77-proc. wzrost w stosunku do poprzedniego roku. I jest najlepszym wynikiem w dwudziestoletniej historii towarzystwa w Polsce. W 2016 r. Allianz zebrał 2,4 mld zł składki przypisanej brutto, z czego 42 proc. pochodziło z własnej sieci dystrybucji, a 26 proc. ze współpracy z dilerami samochodów, który to kanał sprzedaży tradycyjnie jest mocną stroną tego ubezpieczyciela. W planach jest podwojenie zysku operacyjnego w ciągu kilku lat, a długoterminowo – zdobycie dwucyfrowego udziału w rynku (obecnie wynosi on 4,2 proc.).

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ubezpieczenia
Dobre wyniki grupy PZU. Zysk w górę o ponad 40 proc.
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Ubezpieczenia
Dobre wyniki Grupy PZU. Zysk netto w górę o prawie 43 proc.
Ubezpieczenia
Dronowe ubezpieczenia OC są już obowiązkowe. Za lot bez polisy grozi surowa kara
Ubezpieczenia
Cezary Raczyński, prezes mLeasing: Czas rozwinąć żagle
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Ubezpieczenia
Młodzi Polacy nie oszczędzają na emeryturę. Eksperci biją na alarm
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama