Reklama

#LemonFaceChallenge zykuje popularność w sieci

W USA popularność zyskuje wyzwanie, które zwrócić ma uwagę na dzieci zaatakowane przez rozlanego glejaka pnia mózgu (DIPG). W akcję Lemon Face Challenge zaangażowali się internauci i popularni sportowcy.

Aktualizacja: 16.04.2018 12:08 Publikacja: 16.04.2018 12:02

#LemonFaceChallenge zykuje popularność w sieci

Foto: AdobeStock

adm

Dzięki popularnemu kilka lat temu wyzwaniu Ice Bucket Challenge, na walkę ze stwardnieniem rozsianym udało się zebrać ponad 115 milionów. Jak informuje portal noizz.pl, obecnie popularność zyskuje Lemon Face Challenge.

Akcja zapoczątkowana została przez 11-letnią Aubreigh Nicholas, u której około rok temu wyryto glejaka. Bliscy dziewczynki postanowili wypromować wyzwanie polegające na zjedzeniu cytryny przed kamerą i wrzuceniu filmu z reakcją do sieci.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Społeczeństwo
Projekt o zmianie czasu utknął w Sejmie, więc znów musimy przestawić zegarki
Społeczeństwo
Lawina wypadków i śmiertelne ofiary szaleńczej jazdy na hulajnogach
Społeczeństwo
Obrona kraju to nie tylko wyzwanie dla państwa. Jak mogą mu pomóc firmy?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Społeczeństwo
Po rozróbach na koncercie Maksa Korża: Azyl zamiast deportacji?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama