Reklama

#LemonFaceChallenge zykuje popularność w sieci

W USA popularność zyskuje wyzwanie, które zwrócić ma uwagę na dzieci zaatakowane przez rozlanego glejaka pnia mózgu (DIPG). W akcję Lemon Face Challenge zaangażowali się internauci i popularni sportowcy.

Aktualizacja: 16.04.2018 12:08 Publikacja: 16.04.2018 12:02

#LemonFaceChallenge zykuje popularność w sieci

Foto: AdobeStock

adm

Dzięki popularnemu kilka lat temu wyzwaniu Ice Bucket Challenge, na walkę ze stwardnieniem rozsianym udało się zebrać ponad 115 milionów. Jak informuje portal noizz.pl, obecnie popularność zyskuje Lemon Face Challenge.

Akcja zapoczątkowana została przez 11-letnią Aubreigh Nicholas, u której około rok temu wyryto glejaka. Bliscy dziewczynki postanowili wypromować wyzwanie polegające na zjedzeniu cytryny przed kamerą i wrzuceniu filmu z reakcją do sieci.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Społeczeństwo
Prywatne bankructwo menadżera państwowej spółki
Społeczeństwo
Najpierw upały, a później przymrozki. Najnowsza prognoza IMGW na przełom lata i jesieni
Społeczeństwo
Znana lekarka przeprowadza sterylizacje kobiet. Czy jest to nielegalne?
Społeczeństwo
W czwartek Warszawa zadecyduje w sprawie nocnej prohibicji. Jak zagłosują radni?
Reklama
Reklama