Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 09.03.2017 06:05 Publikacja: 08.03.2017 23:01
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
Blisko dwie trzecie ankietowanych (64 proc.) uważa, że kierowca Biura Ochrony Rządu wiozący premier Szydło powinien stosować się do obowiązującego w miejscu wypadku ograniczenia prędkości do 50 kilometrów na godzinę. Przeciwnego zdania jest co piąty badany. Opinii w tej sprawie nie ma 16 proc. ankietowanych.
- Częściej za tym, że kolumna rządowa wioząca premier nie powinna jechać z prędkością przekraczającą 50 km/h, są osoby w wieku powyżej 50. roku życia (66 proc.), o wykształceniu podstawowym i gimnazjalnym (66 proc.), o dochodach od 1001 do 2000 zł (70 proc.) oraz badani z miast od 100 do 199 tysięcy mieszkańców (69 proc.) - zwraca uwagę Piotr Zimolzak z agencji badawczej SW Research.
W tym tygodniu „Rzeczpospolita” ujawniła że limuzyna, którą 10 lutego poruszała się premier Beata Szydło, tuż przed kolizją mogła gnać po ulicach Oświęcimia z prędkością nawet 90 km/h. Taki wniosek można wyciągnąć z analizy danych z rejestratorów, które na zlecenie prokuratury zbadał biegły.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Upadłość konsumencka nie przeszkadza w karierze w spółce należącej do Agencji Rozwoju Przemysłu. Tylko czy człon...
Przed nami ostatnie dni lata. Jak wynika z prognoz IMGW, mają być one słoneczne i ciepłe, a miejscami nawet upal...
Gizela Jagielska, znana z dokonania skrajnie późnej aborcji, potwierdza „Rzeczpospolitej”, że przeprowadza zabie...
Rada Warszawy zdecyduje w czwartek w sprawie wprowadzenia nocnego zakazu sprzedaży alkoholu w sklepach. To kulmi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas