Reklama
Rozwiń

"Ojcze nasz" nie w kinie

Największe brytyjskie sieci kin nie zgodziły się na pokazywanie przed seansami reklamy Kościoła Anglii, zachęcającej do modlitwy.

Aktualizacja: 22.11.2015 14:50 Publikacja: 22.11.2015 14:39

"Ojcze nasz" nie w kinie

Foto: YouTube

Vue, Cineworld i Odeon, które w sumie kontrolują trzy czwarte ekranów kinowych w Wielkiej Brytanii, odrzuciły reklamę. Uznały, że może ona obrażać niektórych widzów.

Reklama Kościoła Anglii przedstawia różnych ludzi, odmawiających "Ojcze nasz" w zwykłych codziennych sytuacjach. Kończy się hasłem: "Modlitwa jest dla każdego" i hashtagiem #justpray, który odsyła do dyskusji o modlitwie w mediach społecznościowych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Wspomnienie
Julian McMahon, gwiazda „Fantastycznej Czwórki” i „Nip/Tuck”, zmarł w wieku 56 lat
Społeczeństwo
Holandia zakazuje petard w sylwestra. Powodem narastająca przemoc
Społeczeństwo
W którym kraju w Europie są najdłuższe wakacje? Odpowiedź może zaskoczyć
Społeczeństwo
Budapeszt. Tysiące uczestników węgierskiej parady równości
Społeczeństwo
72 godziny kryzysu. Unia apeluje, by minimum na taki czas zgromadzić zapasy