Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.11.2015 14:50 Publikacja: 22.11.2015 14:39
Foto: YouTube
Vue, Cineworld i Odeon, które w sumie kontrolują trzy czwarte ekranów kinowych w Wielkiej Brytanii, odrzuciły reklamę. Uznały, że może ona obrażać niektórych widzów.
Reklama Kościoła Anglii przedstawia różnych ludzi, odmawiających "Ojcze nasz" w zwykłych codziennych sytuacjach. Kończy się hasłem: "Modlitwa jest dla każdego" i hashtagiem #justpray, który odsyła do dyskusji o modlitwie w mediach społecznościowych.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Julian McMahon, australijski aktor, najbardziej znany z występów w „FBI: Most Wanted”, „Czarodziejkach”, „Nip/Tu...
Władze Holandii chcą zakazu pirotechniki w Nowy Rok – jak zdecydowała wyższa izba parlamentu tego kraju, nadchod...
Tylko 6 tygodni w Niemczech, 9 tygodni w Czechach, ale nawet 14 tygodni we Włoszech – tak długo odpoczywają uczn...
W sobotę w stolicy Węgier, Budapeszcie, odbył się 30. doroczny marsz Budapest Pride, który w tym roku miał wyjąt...
Europejczycy powinni zgromadzić zapasy, które pozwolą im na przetrwanie pierwszych 72 godzin ewentualnego kryzys...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas