Reklama
Rozwiń
Reklama

"Ojcze nasz" nie w kinie

Największe brytyjskie sieci kin nie zgodziły się na pokazywanie przed seansami reklamy Kościoła Anglii, zachęcającej do modlitwy.

Aktualizacja: 22.11.2015 14:50 Publikacja: 22.11.2015 14:39

"Ojcze nasz" nie w kinie

Foto: YouTube

Vue, Cineworld i Odeon, które w sumie kontrolują trzy czwarte ekranów kinowych w Wielkiej Brytanii, odrzuciły reklamę. Uznały, że może ona obrażać niektórych widzów.

Reklama Kościoła Anglii przedstawia różnych ludzi, odmawiających "Ojcze nasz" w zwykłych codziennych sytuacjach. Kończy się hasłem: "Modlitwa jest dla każdego" i hashtagiem #justpray, który odsyła do dyskusji o modlitwie w mediach społecznościowych.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Społeczeństwo
Watykan przekonał Aleksandra Łukaszenkę. Niezłomny ksiądz wyszedł na wolność
Społeczeństwo
Brytyjczycy wybrali słowo roku. „Oddaje ducha 2025”
Społeczeństwo
Oburzająca aukcja w Niemczech. Pod młotek miały trafić pamiątki po ofiarach Holokaustu
Społeczeństwo
Ukraińskie drony zniszczyły nadajnik tajemniczej rosyjskiej stacji radiowej UVB-76, która emitowała tylko brzęczenie
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Społeczeństwo
Rdzenni mieszkańcy Brazylii wdarli się do kompleksu, w którym odbywa się COP30
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama