Reklama
Rozwiń
Reklama

Szczyt konsumencki w Wyszechradzie: Nikt nie chce miliona euro na badania

Szczyt Konsumencki zorganizowany przez Grupę Wyszehradzką nie przyniósł rewelacji, oprócz jednej: do tej pory żaden z krajów, które domagają się zwalczania podwójnych standardów żywności, nie zgłosił się po pieniądze na jej badania.

Aktualizacja: 15.10.2017 22:01 Publikacja: 15.10.2017 18:40

Szczyt konsumencki w Wyszechradzie: Nikt nie chce miliona euro na badania

Foto: Bloomberg

– Podwójna jakość żywności wydaje nam się wstępem do Europy dwóch prędkości – powiedział w piątek w Bratysławie Viktor Orbán, premier Węgier. – Podwójna jakość, podwójne standardy, podwójna prędkość to coś, co nie wydaje się wróżyć dobrej przyszłości – mówił. I dodał, że Węgry są przewrażliwione pod tym względem.

Premier Słowacji dodał, że w centrum dyskusji muszą być obywatele, którzy mają prawo mieć zaufanie do produktów. – Nie możemy zaakceptować sytuacji, w której obywateli dzieli się na pierwszą i drugą kategorię – mówił Robert Fico.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama