Reklama

Janusz Palikot otwiera nowy biznes. Stawia na piwa bezalkoholowe

Emisja akcji Tenczyńskiej Okovity zakończyła się dużym sukcesem (4,2 mln zł od 1339 inwestorów w 36 dni), więc prezes Palikot postanowił iść za ciosem – powołał nową spółkę Tenczynek Bezalkoholowe i oferuje inwestorom 116 tys. akcji po 36 zł od sztuki.

Aktualizacja: 04.03.2020 12:35 Publikacja: 04.03.2020 12:28

Janusz Palikot

Janusz Palikot

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

- Rynek piwa bezalkoholowego w Polsce rósł w ubiegłym roku w tempie 80 proc. Segment ten przeżywa rewolucję, podobnie jak piwa kraftowe i regionalne. Chcemy odpowiedzieć na to zapotrzebowanie i zaoferować produkty wysokiej jakości, które mimo dealkoholizacji zachowają podstawowe właściwości – przekonywał Janusz Palikot podczas środowej konferencji prasowej. Wartość emisji, zgodnie z wytycznymi ustawy, to 1 mln euro, a więc niecałe 4,2 mln zł. Zbiórka ruszyła 4 marca na platformie Crowdway. Pieniądze z emisji zostaną przeznaczone m. in. na aparat do dealkoholizacji (1,9 mln zł), aromatyzator (140 tys. zł) oraz krabonizator (130 tys. zł).

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Już nie będzie "wegańskich burgerów"? Nazwy stek i kotlet tylko dla mięsa
Przemysł spożywczy
Naukowcy wzywają, by jeść o połowę mniej mięsa. „Mamy kryzys planetarny”
Przemysł spożywczy
Wojna o piwo i „małpki” w Sejmie. Kto zyska na zakazie reklam?
Przemysł spożywczy
Wojna ustaw z alkoholem. Już dwa projekty chcą usunąć procenty ze stacji i reklam
Przemysł spożywczy
Wyścig na zakazy dla alkoholu. Ustawa Lewicy już w Sejmie, Polski 2050 w czwartek
Reklama
Reklama