Marka Pizza Hut uruchomiła właśnie możliwość składania zamówienia za pośrednictwem aplikacji Facebook Messenger. Klientów w wyborze dania pomagać będzie specjalny chatbot. Program nie tylko przedstawi ofertę, ale też błyskawicznie przyjmie zamówienie i przekaże je do najbliższej restauracji w pobliżu wskazanego adresu dostawy. Jak czytamy w komunikacie Pizza Hut jest pierwszą marką, która wprowadza tak innowacyjne rozwiązanie w zamówieniach online na polski rynek gastronomiczny. PizzaHutBot powstał we współpracy z Chatflow, polskim startup’em tworzącym programy chat-commercedla biznesu.

- Widzimy stale rosnące zainteresowanie ofertą z dostawą do pracy lub domu. Coraz większy procent obrotów stanowią właśnie zamówienia przez stronę internetową oraz aplikację mobilną. Pizza Hut konsekwentnie stawia na rozwój kanałów dostawy i digital, które wzajemnie się uzupełniają. Chatbot doskonale wpisuje się w tę strategię, a przy tym pozwala nam budować przewagę nad konkurencją – mówi Aleksandra Chojnacka, Digital Manager Pizza Hut. –  Warto podkreślić, że jest to nowoczesne narzędzie funkcjonujące w ramach komunikatora, z którego na co dzień korzysta spora grupa Klientów.  Dzięki temu jesteśmy jeszcze bliżej naszych Gości, oferując im przy tym szybki oraz atrakcyjny sposób na kontakt z marką i zamówienie ulubionych smaków Pizza Hut – dodaje.

Oficjalne uruchomienie Chatbota poprzedziła faza testowa. Aktualnie usługa obejmuje 23 restauracje w Polsce, które oferują opcję dostawy do domu.

- Pierwsze tygodnie pokazały, że jest to rozwiązanie z ogromnym potencjałem by stać się jednym z czołowych kanałów sprzedaży naszej marki. Pizza Hut Bot to nowoczesne narzędzie pozwalająca zaoszczędzić czas, niezwykle proste w obsłudze i co najważniejsze jest zawsze pod ręką. W tym tkwi jego siła. – podsumowuje Aleksandra Chojnacka.