Rocznica powstania warszawskiego. Mike Tyson w kampanii

Amerykański bokser Mike Tyson wziął udział w kampanii przypominającej o bohaterskiej postawie uczestników Powstania Warszawskiego.

Aktualizacja: 29.07.2018 19:16 Publikacja: 29.07.2018 19:02

Rocznica powstania warszawskiego. Mike Tyson w kampanii

Foto: FoodCare

Kampania reklamowa towarzysząca 74. rocznicy Powstania Warszawskiego została przygotowana przez firmę FoodCare. Wczoraj w ramach tej samej akcji wykupiono całą stronę materiału reklamowego w dzienniku New York Times.

- Bardzo często podróżuję do Ameryki, spotykając się z liderami biznesowymi w Stanach Zjednoczonych. Zawsze miałem do czynienia z niewielką wiedzą na temat Polski, nie mówiąc już o polskiej historii. Zdecydowałem się na tę kampanię, aby uczyć, edukować i pokazywać ludziom polską historię, jednocześnie pracując nad budowaniem dobrej przyszłości dla naszych międzynarodowych relacji – powiedział Wiesław Włodarski, prezes Rady Nadzorczej FoodCare.

Kolejnym elementem kampanii jest zatrudnienie byłego boksera Mike'a Tysona.

- 74 lata temu, 1 sierpnia 1944 roku, w obliczu zła, miał miejsce jeden z najodważniejszych czynów w dziejach ludzkości. Polska armia podziemna, która składała się zarówno z kobiet i mężczyzn, jak również i dzieci, powstała, aby walczyć z okupującym Polskę brutalnym reżimem nazistowskich Niemiec - mówi Tyson.

- Niemcy nazistowskie zabiły miliony ludzi: 6 milionów mieszkańców Polski, 3 miliony Żydów polskich oraz 3 miliony etnicznych Polaków. Jestem znanym na całym świecie byłym niekwestionowanym mistrzem wagi ciężkiej, lecz dla mnie prawdziwymi mistrzami są ci dzielnicy polscy bohaterowie. Walczyli za wolność, przeciwko prześladowczym i brutalnym siłom zła. Niestety, po utrzymywaniu się powstania przez niewiarygodne 63 dni, Niemcy nazistowskie zrównały stolicę Polski, Warszawę z powierzchnią ziemi, zabijając ponad 150 tysięcy niewinnych osób. Nigdy nie zapomnę tych bohaterów oraz ich poświęcenia, którego dokonali dla całego świata - kontynuuje były bokser.

- Nie wolno nam nigdy o tym zapomnieć - kończy Mike Tyson.

Kampania reklamowa towarzysząca 74. rocznicy Powstania Warszawskiego została przygotowana przez firmę FoodCare. Wczoraj w ramach tej samej akcji wykupiono całą stronę materiału reklamowego w dzienniku New York Times.

- Bardzo często podróżuję do Ameryki, spotykając się z liderami biznesowymi w Stanach Zjednoczonych. Zawsze miałem do czynienia z niewielką wiedzą na temat Polski, nie mówiąc już o polskiej historii. Zdecydowałem się na tę kampanię, aby uczyć, edukować i pokazywać ludziom polską historię, jednocześnie pracując nad budowaniem dobrej przyszłości dla naszych międzynarodowych relacji – powiedział Wiesław Włodarski, prezes Rady Nadzorczej FoodCare.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Wydarzenia
Polscy eksporterzy podbijają kolejne rynki. Przedsiębiorco, skorzystaj ze wsparcia w ekspansji zagranicznej!
Materiał Promocyjny
Jakie możliwości rozwoju ma Twój biznes za granicą? Poznaj krajowe programy, które wspierają rodzime marki
Wydarzenia
Żurek, bigos, gęś czy kaczka – w lokalach w całym kraju rusza Tydzień Kuchni Polskiej
Wydarzenia
#RZECZo...: Powiedzieli nam
Wydarzenia
Kalendarium Powstania Warszawskiego