Reklama
Rozwiń
Reklama

Długie starcie o cyberbezpieczeństwo

Po wycieku e-maili Michała Dworczyka i serii włamań na konta polityków władzy rząd szykuje się na inwestycje, bo chce lepiej zapezpieczyć wrażliwe dane.

Publikacja: 13.07.2021 18:56

Michał Dworczyk

Michał Dworczyk

Foto: PAP, Tomasz Gzell

Rządzący zapowiadają nowe działania w zakresie cyberbezpieczeństwa, w kilku warstwach. To wszystko w obliczu przeświadczenia, że kolejne próby wyłudzania informacji, włamań na skrzynki pocztowe i konta w mediach społecznościowych, dezinformacji, podszywania się czy też innych działań o charakterze hybrydowym, to kwestia czasu. Politycy rządu i związani z nim analitycy są też przekonani, że grupa stojąca bezpośrednio za włamaniem na konta ministra Michała Dworczyka oraz innych polityków będzie aktywna jeszcze przez dłuższy czas, być może kolejne tygodnie i miesiące.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Polityka
Zbigniew Bogucki: w sprawie Zbigniewa Ziobry mamy do czynienia z polityczną wendetą
Polityka
Sondaż: Zbigniew Ziobro u Viktora Orbána na Węgrzech. Znamy opinię Polaków
Polityka
Najnowszy sondaż partyjny. Koalicja Obywatelska umacnia się przed Prawem i Sprawiedliwością
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Polityka
Komisja regulaminowa podjęła decyzję w sprawie immunitetu Zbigniewa Ziobry
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama