Aktualizacja: 24.08.2021 18:53 Publikacja: 24.08.2021 18:53
Foto: Adobe Stock
Właściciele kont bankowych coraz częściej stają się celem internetowych oszustów. Mogą stracić pieniądze przez otworzenie „zainfekowanego" załącznika do maila czy zalogowanie się do bankowości internetowej na przekierowanej przez hakerów stronie. Zdarza się też, że klienci sami udostępniają telefonicznie lub online hasła autoryzujące oszustowi, który podaje się np. za pracownika banku czy policjanta, bez sprawdzenia jego wiarygodności.
Okazuje się jednak, że strata pieniędzy to niejedyny problem ofiar oszustw. Jeśli bank dobrowolnie zrekompensuje im skradzione pieniądze, otrzymanym zwrotem będą się musiały podzielić z fiskusem.
Mój klient nie przyznał się do zarzucanych mu czynów; złożył oświadczenie dotyczące swojej kondycji zdrowotnej –...
Rzecznik Praw Pacjenta wypłaci pacjentowi najwyższą możliwą do przyznania sumę świadczenia kompensacyjnego z Fun...
Sąd Najwyższy uznał w środę częściowo skargi Karola Nawrockiego i Marka Jakubiaka, którzy zakwestionowali niektó...
Czy złożenie w akcie notarialnym nieprawdziwego oświadczenia stanowi przestępstwo? Sprawę, na kanwie historii z...
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas