Reklama
Rozwiń

Trzeba mieć pomysł na biuro

Zanim firma urządzi swoja siedzibę, ważne jest, by stworzyła strategię miejsca pracy. Musi dopasować biuro do potrzeb pracowników oraz zoptymalizować koszty nieruchomości.

Aktualizacja: 21.06.2016 19:05 Publikacja: 21.06.2016 18:57

Trzeba mieć pomysł na biuro

Foto: 123RF

Poza uniwersalnymi kryteriami wyboru powierzchni biurowej coraz więcej firm myśli o jakości przestrzeni, jej wykorzystaniu i zaprojektowaniu w odpowiedni sposób. Workplace Strategy - czyli opracowywanie strategii środowiska pracy - jest w Polsce coraz bardziej popularne. Chodzi o to, by dopasować biuro do potrzeb pracowników, poprawić komunikację, produktywność, wzmocnić współpracę, wspólne działanie.

Radzi Regina Gul, starszy kierownik projektu w firmie JLL:

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
Indeks nastrojów. Deweloperzy mówią o podwyżkach cen mieszkań
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Nieruchomości
Nieruchomości komercyjne na radarach polskich inwestorów. Jaki mają potencjał?
Nieruchomości
OVAL Sky, czyli inwestycja w potencjał Warszawy. Projekt Grupy Dekpol na Woli
Nieruchomości
Kiedy najemca zapłaci czynsz w złotych
Nieruchomości
Deweloper nie ukryje cen mieszkań
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama