Reklama

Rozpoznawalność marki sukcesem firmy

Marki, które mogą się pochwalić ponad 100-letnią tradycją, to np. Wedel, Wawel, A. Blikle, Pudliszki czy „Rzeczpospolita".

Aktualizacja: 30.06.2020 00:00 Publikacja: 18.06.2020 23:00

Legendarny Wedel powstał w 1851 r. z inicjatywy Karola Wedla.

Legendarny Wedel powstał w 1851 r. z inicjatywy Karola Wedla.

Foto: shutterstock/Kristi Blokhin

Siła marki zależy od konsumentów, wybierają oni najczęściej te produkty czy znaki towarowe, które znają i do których mają przekonanie. Marka to nazwa, znak, symbol albo kombinacja wszystkich tych elementów, której celem jest wyróżnienie na rynku danych produktów lub usług. Siła marki decyduje o sukcesie przedsiębiorstwa. Wiele marek znanych jest na świecie od ponad 100 lat. Także w Polsce istnieją marki z tak długą tradycją, choć wiele z nich jest już w rękach zagranicznych koncernów.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Wydarzenia Gospodarcze
Rolnictwo w obliczu nowych wyzwań
Wydarzenia Gospodarcze
Startuje Agro Show – największe targi rolnicze w Europie
Wydarzenia Gospodarcze
Siła budownictwa w polskiej gospodarce
Wydarzenia Gospodarcze
Szukajmy przyczyn, nie skutków. Kiedy profilaktyka wkracza na pierwszy plan?
Wydarzenia Gospodarcze
Rola uczelni w rozwoju AI dla strategicznych potrzeb państwa
Reklama
Reklama