Answear.com to dzisiaj jeden z największych sklepów odzieżowych w wirtualnym świecie. Firma powstała w 2010 r., a założył ją Krzysztof Bajołek, osoba doskonale kojarzona w branży. Jest znany jako twórca popularnej marki odzieżowej House, którą po latach rozwijania zdecydował się (wraz z innymi udziałowcami) sprzedać branżowemu liderowi – giełdowej grupie LPP. Sentyment do branży okazał się jednak silny, stąd prezes Bajołek wraz z bratem zdecydował się zainwestować prywatne środki w nową firmę – Wearco.

Sklep Answear.com powstał w grudniu 2010 r., choć na dobre wystartował w lutym 2011 r. Po trzech latach działalności w Polsce w 2014 r. wszedł na pierwsze zagraniczne rynki – Czech i Słowacji. W 2013 r. udziałowcem e-platformy został znany fundusz inwestycyjny MCI. Dzisiaj Answear.com działa już w pięciu krajach poza Polską i rozważa wejście na kolejne rynki w regionie. Stale rozwija też swoją ofertę, obecnie klienci mogą wybierać spośród ponad 300 znanych marek, także tych z półki premium. Markę wspiera też szeroko zakrojona promocja; np. obecnie trwa duża kampania pod hasłem WeAreTheANSWEAR.

Tegoroczne wyróżnienie dla Answear.com w naszym konkursie nie jest jej pierwszym wyróżnieniem w tym przedsięwzięciu. Marka była również laureatem wyróżnienia specjalnego w 2015 r.

Krzysztof Bajołek zajmuje się również rozwijaniem marki odzieżowej Medicine. ©?