Reklama
Rozwiń
Reklama

W poszukiwaniu potrzeb nowej generacji

Młodzi myślą: może nie brać kredytu, może wyjadę, rodzina nie teraz. Mieszkanie na wynajem staje się więc oczywiste.

Aktualizacja: 23.05.2019 20:30 Publikacja: 23.05.2019 20:05

Jak wynika z badań, wybór mieszkania jest wielkim wyzwaniem. Trwa średnio pięć miesięcy

Jak wynika z badań, wybór mieszkania jest wielkim wyzwaniem. Trwa średnio pięć miesięcy

Foto: Maciej Moskwa

Wybór lokum na wynajem lub nowoczesnego mieszkania komunalnego to dziś silny trend wśród młodych Polaków – oceniali zgodnie uczestnicy dyskusji poświęconej potrzebom mieszkaniowych Polaków w kontekście komfortu życia.

– Ten trend wynika z potrzeb generacyjnych. Zwiększa się potrzeba mobilności, chcemy się przemieszczać za pracą. Na rok, może na dwa – ocenia Przemysław Chimczak, współzałożyciel think.co. – Z badań młodego pokolenia wynika, że niekoniecznie muszą mieć własne mieszkanie. Jest myślenie: może nie będę brać kredytu, może gdzieś wyjadę, a rodzina jeszcze nie teraz. Mieszkanie na wynajem staje się więc oczywiste. No i jest widoczna awersja do kredytu.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Nieruchomość za własne czy pożyczone? Gotówka kontra kredyt
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Nieruchomości
CTP buduje zasób i wysoki standard magazynów w Polsce
Nieruchomości
Polacy lubią samoobsługowe magazyny
Nieruchomości
Głębsze korekty cen mieszkań? W czasie negocjacji
Nieruchomości
Murapol zwiększa ofertę mieszkaniową w Lublinie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama